Resurse Umane

Resurse umane si administrare personal HR in Timisoara

DARES SRL ofera consultanta si prestari servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR) si administrare personal obligatorii in baza Codului Muncii modificat si completat cu Legea nr. 40/2011 si HG 500/2011 privind registrul general de evidenta al salariatilor, LEGII 76/2002 – modificata si completata, HG174/2002 – modificata si completata – NORME DE APLICARE ALE LEGEA 76/2002 – modificata si completata, HG 500/2011 - modificata si completata si a intregii legislatii in vigoare.

 

DE CE FACEM:

 

Domeniul resurselor umane (RU/HR) presupune o mare responsabilitate, o buna cunoastere a legislatiei muncii in vigoare si o abilitate in interpretarea prevederilor legale, pentru a oferi cele mai bune solutii in derularea procesului administrarii personalului.

In acest sens devine obligatorie alinierea completa la legislatia in vigoare: Codului Muncii modificat si completat cu Legea nr. 40/2011 si HG 500/2011 privind registrul general de evidenta al salariatilor, LEGII 76/2002 – modificata si completata, HG174/2002 – modificata si completata – NORME DE APLICARE ALE LEGEA 76/2002 – modificata si completata, HG 500/2011 - modificata si completata

 

 

CE FACEM:

 

Consultanta si prestarile de servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR) oferite de noi cuprind in principal:

  • Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca in sistemul electronic ReGES/Revisal;

  • Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale de modificare a contractelor individuale de munca in sistemul electronic ReGES/Revisal;

  • Intocmirea deciziilor de incetare/ suspendare a activitatii si inregistrarea acestora in sistemul electronic ReGES/ Revisal;

  • Mentinerea la zi a tuturor datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta a muncii;

  • Intocmirea adeverintelor de vechime, adeverintelor de salariat, adeverintelor de salariu, adeverintelor privind deducerile personale, adeverinte privind stagiul de cotizare si orice alte adeverinte solicitate de catre angajati;

  • Intocmirea dosarelor de personal conform Art. 8 HG 500/2011;

  • Auditul dosarelor de personal;

  • Consultanta in gestionarea procesului de evaluare profesionala a angajatilor;

  • Consultanta in fundamentarea structurii organizatorice, intocmirea organigramei si a fiselor de post;

  • Intocmirea Regulamentului Intern;

  • Intocmirea Contractului Colectiv de Munca – Legea 62/2011 privind dialogul social

 

DE CE NOI:

De ce sa alegeti serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR) oferite de noi:

 

Pentru ca noi:

  • Oferim solutia problemei si implementarea ei in practica

  • Nu percepem taxe suplimentare sau ascunse

  • Suntem autorizati de catre Inspectoratul Teritorial de Munca

  • Avem o experienta dobandita de-a lungul a peste 10 ani de actvitate efectiva in domeniu

 

CAT COSTA:

 

Cat costa serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR)

 

Tarifele pentru serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR) variaza in functie de obiectul de activitate, numarul de lucratori, numarul puncte de lucru etc.

 

Pentru a obtine o oferta de serviciile de consultanta si prestari servicii in domeniul resurselor umane (RU/HR) personalizata ne deplasam gratuit la sediul firmei dumneavostra pentru o evaluare reala a necesitatilor specifice activitatii desfasurate de societatea dumneavoastra.

 

Ne puteti contacta :